Mijn boekenplanken zijn leeg in de app

Gewijzigd op Zo, 5 Jan om 3:14 PM

Als je je hebt aangemeld in de Hebban App en je boekenplanken komen niet overeen met de planken op de website van Hebban, dan is de kans groot dat je met het verkeerde e-mailadres/account hebt ingelogd. Check in je profiel op Hebban of je e-mailadres hetzelfde is als waarmee je inlogt in de app. 


Heb je de Google of Apple-optie gebruikt om in te loggen? Dan is de kans is groot dat je bestaande Hebban account met een ander e-mailadres is aangemaakt dan het e-mailadres dat je bij Google of Apple gebruikt. Log in op de site en check of je e-mailadres overeenkomt. Weet je je wachtwoord niet meer, gebruik dan de wachtwoord vergeten-optie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren